Oj så mätt

2009-05-10 @ 19:32:08
For ju tidigare till värdshuset och skulle äta middag.
Både jag, älsklingen och Rickard tog pizza, inte så ofta man äter det.
Men jag tog själv en barnpizza eftersom jag aldrig orkar en hel vanlig. Men otroligt nog orkade jag inte hela barn pizzan!
Tror det är lite psykiskt att inte kunna äta en hel pizza :) haha

Hur som helst så lurade dom båda i mig att äta efterrätt, dom var själv så sugna så.
Det blev en bananasplit, men utan grädde för min del. Oj så segt att äta den, var ju såå mätt!
Så det slutade med att 1/4 var kvar ungefär.
 Bild från google

Efter det så fick vi ett ryck allihop, jag tog barnvagnen och började gå, älsklingen och Rickard tog cyklarna och följde med.
Så skönt, få gå bort lite mat, man hade ju mat ända upp i halsen! Haha
Tror det blev en promenad på ca 45 min. Inte dåligt :)
Men nu är man slö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0