Philadelphiabullarna

2009-05-29 @ 10:45:46
Ja här är resultatet, lyckades inte få någon bra bild men den här får duga.
För att vara första gången jag gör dom så tycker jag att jag lyckades bra.


For igår till Marica och hälsade på, då var svärfar där en sväng också.
Bjöd på lite philadelphiabullar och nästan alla gick åt så det var ju ett bra tecken :)
Blev sen då älsklingen kom från jobbet lite te fika och film.
Så kom väl inte hem förrän vid halv elva. Men trevligt var det.

Men nu så måste jag ut i köket och ta itu med disken som blev igår efter allt bakande och middagen.
Sen kanske man får möjlighet att njuta lite av solen :) få väl hoppas.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Mmm- de är goda! Gjorde två långpannor i tisdags men fick inte äta något själv eftersom jag lämnade de till kyrkan. Får väl hoppas att de som fikar upp dem uppskattar dem.

2009-05-29 @ 12:28:11
URL: http://wigenstam.spaces.live.com/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-05-30 @ 00:05:06
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, dom var supergoda! :P Det är alltid lika kul när ni kommer och förgyller vår vardag! :D

2009-05-30 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0