Så underbart!!

2009-05-27 @ 10:20:40
Theodor har gjort ännu en rekord natt.

I söndags så hade älsklingen ett ryck uppe på övervåningen och städade undan sånt som vi inte hunnit packa upp.
Flyttade grejer upp till vinden m.m.
Så då passade han/vi på att göra i ordning Theodors rum, vi flyttade även in spjälsängen för att se om han klarar ac att sova själv om natten.

Det var inga problem alls! Han vaknade 5 måndag morgon första gången! Så det var ju inga problem alls..
Inte för Theodor iallafall, det var nog jobbigare för mig :S Det var så tyst i sovrummet.
Men det går då bra nu.
Men hur som helst, till saken.....

Theodor hade sovit väldigt lite igår då vi var till Arvidsjaur så han var mycket trött.
Han sov drygt två timmar mellan 5 och sju ungefär.
Sedan fick han lite banangröt/välling vid sju, ammades sedan strax efter åtta då jag sen lade i säng honom.
Vaknade i morse då jag hörde han ligga och vara små arg, då var klockan tio i sju!!!!
Han hade alltså sovit från ca halv nio på kvällen till nästan sju på morgonen!
Heja Theodor!
Det är bara hoppas att han fortsätter såhär.


Idag är det då riktigt sur-väder. Det bara regnar och regnar och regnar........
Jag som hade tänkt på en promenad idag..jaja..
Jag får väl baka lite istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0