Tisdag

2009-05-19 @ 11:55:47
Har idag hunnit med lite grann faktiskt.
For på förmiddagen till kyrkan på mamma träff, näst sista gången.
Synd att jag inte var med så mycket från början. Men, det blir väl fler gånger hoppas jag.
Och Theodor var som vanligt jätte snäll, låg och tjollrade på :)

Har nu hunnit göra lite lunch också, får väl se om Theodor vaknar snart så han kan få lite lunch.
Päron och hallon idag igen, han provade igår för försa gången.
Och som med all annan mat var det en succé. Det är så kul att han är matglad.
Nej nu ska jag gå och äta lunchen också :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Marius vill gärna bo utanför Arvidsjaur. Men jag vill stanna kvar, det känns som att det blir så ensamt om man bor lång bort. Vi hittade faktiskt ett för ett tag sen, men det var på tok för dyrt. Så vi får leta vidare! :)

2009-05-19 @ 15:21:43
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej.

Jag undrar en sak, du behöver inte svara på frågan om du inte vill..



Varför är du emot abort?

2009-05-20 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0