Det har gått snabbt

2009-11-09 @ 16:25:18

Även denna dag bara försvann.
Mamma och pappa kom hit efter sin tripp till Arvids istället, så jag hann träffa dom en sväng i alla fall idag.
Vi åt lite lunch/middag. Dom hade köpt kyckling och vitlöksbröd så vi gjorde lite sallad och åt till.
Blev supermätt!
Vet inte om jag kommer orka med någon middag nu ikväll! Jaja, får väl fika annars när älsklingen kommer hem kring 18.  För just nu går det nog inte ner någonting alls.. :/
Nej nu måste jag gå och väcka Theodor, annars lär han väl inte kunna somna ikväll..


Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Hej hej Viktoria, skulle du kunna va gullig och maila mig så vi kan prata om blogdesignen jag ska göra till dig? Kram.

2009-11-10 @ 13:12:23
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0