Finally friday

2009-11-13 @ 13:27:49
Idag känns som en bra dag, bättre än resten av veckan åtminstone.
Älsklingen får väl förhopppningsvis sluta före tre idag vilken blir jätte bra, så man kanske hinner umgås lite grann. Och han med Theodor, varken i tisdags eller igår hann de ju träffa varandra :(

Jag har faktiskt varit lite duktig idag, har dammsugat och skurat lite där det var som värst, större städning bli sen till veckan tror jag.
Men i köket är det väldigt fint nu! :)

I morgon så bär det av till stan, vi plus ett antal fler ska se filmen 2012. Hoppas nu bara att den är bra!
Vi hinner säkert med att kolla lite i affärer också, men vi ser väl.

Nej nu måste jag nog gå och fortsätta dona på lite grann. Börja planera middagen, är inte helt säker på vad jag ska göra men det finns en hel del i frysen att välja mellan :)
Kanske skriver sen men det känns tveksamt, det blir ju som vanligt idol hos någon av älsklingens syskon och det brukar bli ett tag.
När man väl kommer hem sen igen är man inte så sugen på att sätta sig vid datorn igen.

Men ni får väl hålla utkik ifall det dyker upp något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0