Glasögon

2009-11-18 @ 19:44:30
Japp nu blir det glasögon till mig, var och gjorde en synkoll idag eftersom att jag på sistonde har haft hemsk huvudvärk från och till.
Och resultatet blev att jag var lite översynt, egentligen så skulle jag kanske inte behöva glasögon om det inte var för huvudvärken.
Men nu så blir det så, jag är bara glad om jag få lite stopp på huvudvärken. Börjar vara så less.

Så nu har jag lånat hem 4 bågar som jag ska prova, har två favoriter men vi får väl se, kanske hittar ett helt annat par också, det vet man aldrig.
Men jag tror de jag har lånat hem verkar vara i "min stil" så jag gissar att jag väljer ett utav dem paren.

det känns jätte konstigt att jag ska börja ha glasögon...är ju inte alls van.
Men det kommer väl så småningom det med.
Är bara glad att jag kanske äntligen ska få bukt med huvudvärken.

Kommentarer
Postat av: Inger

Jo, men ikea är billigt och bra. Vi har helt enkelt "samma" smak :)



Jag har förresten också glasögon, men är närsynt. Så behöver dem inte så ofta, bara när man gör "viktiga" saker, då slipper man huvudvärken :)

Du blir nog jätte fin i glasögon!

2009-11-18 @ 20:14:19
Postat av: Neha

Man vänjer sig=) Jag brukar tycka att det är svårt att välja bågar

2009-11-18 @ 22:21:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kommer nog att passa bra i bågar! Lägg gärna ut bilder på bloggen så man får se alternativen, om du vill förstås :)

Ha det gott! Kram

2009-11-19 @ 10:17:34
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0