"paus"

2009-11-22 @ 22:01:47
Japp, nu blir det såhär kära läsare.
Kommer att ta en liten minipaus här från bloggen.
Jag kommer med andra ord inte alls skriva lika mycket som jag har gjort under en period nu.
Känner att jag måste vila upp mig och samla tankarna lite grann och så.
Som det verkar nu så kommer jag kanske bara lägga ut bilder m.m på bloggen allt eftersom jag eventuellt tar någon bra.
Men för tillfället så kommer jag inte alls vara lika aktiv här.
Slänger väl in ett inlägg lite då och då så får vi se sen när jag orkar ta tag i bloggen på "allvar" igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sybd, för du är en enormt bra bloggerska, skriver alltid intressant och roligt. Men man ska lyssna på kroppen och pausa när det behövs. Ladda batterierna ordentligt och kom tillbaka när du vill och orkar :)

kram

2009-11-23 @ 15:44:36
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0