Här kommer torsdagen

2009-10-31 @ 10:50:13
Har nästan inte bloggat alls nu på två dagar, men har haft fullt upp så jag har varken hunnit eller haft lust.
Torsdag var jag ju som sagt till Arvidsjaur en sväng, handlade, hälsade på min morbror och hans fru, tittade in hod mamma på jobbet, fikade med Sanna och Camilla. Sen så for jag och Sanna på Dollars på och expert innan vi begav oss hemåt, hon skulle nämligen med hit till glommers.
Efter middagen (som svärmor bjöd på, tack det var supergott!) så träffades jag, Sanna och Erika här hemma hos mig och hade "torsdagsmys" haha.
Det blev mycket prat, skratt och lite fotograferande, Erika tog med sin kamera någon bild på oss, lägger ut den seriösa här, den andra får ni se på hennes blogg. Och på den bilden sitter Sanna med Theodors flaska...och vet ni vad hon gör? Istället för att bara låtstas dricka så smuttar hon på vällingen! Men det fick hon ångra, oj vilken grimasch efter det :) haha
Men det är Sanna det!


Sedan i all hast beslutade vi på kvällen att fara till Skellefteå nästa dag, fredag alltså.
Men det kommer det mer om i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0