Oj oj

2009-10-04 @ 10:08:16
Har inte skrivit så mycket i helgen, ingenting igår, bäst att uppdtera lite grann.
Igår så for jag, älsklingen, Theodor, Sanna, Andreas, Marica med pojk till Piteå på äventyrsbadet.
Vi hade en liten flytring med sits (svårt att förklara) till Theodor, så han kunde sitta i vattnet med oss.
Det var riktigt trevligt, och kul, när Theodor inte springer runt så mycket är det ju lite lättare.
Sen så for vi och åt, sedan så var det tänkt att vi skulle på stan en sväng men hann endast till Cubus eftersom i princip allt stängde klockan fyra!
Så vi gick in en sväng på coop och därefter körde vi hemåt.
Men jätte kul att fara iväg, komma bort lite grann. Det är så skönt ibland!
Tyvär så hade jag inte med mig kameran så inga bilder från det...

Idag så har det faktiskt snöat lite grann! Inte mycket, det har varit lite för varmt men några flingor har landat.
Och så säger jag grattis idag till älsklingens kusin som blivit pappa idag! En liten tjej blev det! Grattis grattis! Oj så kul.
Men nu så ska väl Theodor ha mat, får väl se vad vi hittar på idag i survädret....

Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

vad har du gjort idag ? :) :*

2009-10-04 @ 21:22:19
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0