Saknad

2009-10-08 @ 19:24:25
Ibland, som tex i eftermiddag, känner jag hur mycket jag saknar mina "gamla" vänner.
Vi är ju så klart vänner än hoppas jag, men hur ofta ser man till någon?
Det är några speciella, som har betytt så otroligt mycket i mitt liv som bara känns bortblåsta.
Hör ingenting från dom/den, eller så.
Och det känns jätte trist.

Jag har ju så klart familjen och så men samtidigt så känns det lite tomt, eller tomt är väl kanske fel ordval men nära vad jag menar.
Är det för att jag har fått barn? Är gift?
Vi har kanske ingenting gemensamt längre.
Men ändå...det skulle vara kul att bara få träffas och prata lite grann.
Vet inte om denna speciella person som jag tänker på läser min blogg men jag hoppas det, och att denna tar till sig detta.

Så klart kan ju jag också kontakta denna, men det känns som lite konstigt, får väl se vad jag gör.
Men jag saknar er alla!
Hoppas det kommer en tid när vi börjar träffas oftare igen..

Nej nu ska jag inte spinna iväg mer på detta, får nog slänga in ett positivt inlägg sen för att styra upp det hela :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Man glider fort i från sina "gamla" vänner, när man fått barn. Man har som inget gemensamt längre, man hamnar på olika nivåer i livet. Många utav mina gamla vänner "försvann", men några har jag hört av mig till och umgås med ibland. Så hör av dig till dem :)

2009-10-08 @ 21:50:10
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är himla synd när man tappar kontakten med såna människor man känt hela livet "/ Och jag förstår det känns extra surt att du tappat kontakt med folk "bara för att du har Lill-Theo". Hoppas du kommer till Umeå någon gång, så kan vi connecta lite (vet att inlägget inte var menat till mig men :p), jag saknar faktiskt också alla gamla vänner!

2009-10-09 @ 10:22:13
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0