Tävlar

2009-10-14 @ 17:59:40
Är med och tävlar nu hos Linnea (linneahaver.blogg.se) om en bloggdesign.

Motivering:
Känner att min design behöver en liten makeover, få den lite mer höst inspirerad och som även fungerar till vintern. Min nuvarande känns så somrig och inte riktigt i min stil, och med tanke på att jag har börjat fotografera så mycker numer skulle jag vilja ha en design som verkligen speglar mitt intresse men samtidigt min underbara vardag med min superfina familj.
Och eftersom Linnea delar mitt fotointresse så är det lättare att få en design som verkligen passar.
Så jag hoppas verkligen att jag vinner designen, det skulle göra höstmörkret lite ljusare.
Nu håller jag tummarna för att min blogg är tillräckligt bra för att få chansen att bli lite bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Ja, vi får väll hoppas det ;)

2009-10-14 @ 19:50:55
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: FELICIA

varsågod!

åh, tack roligt att du tyckte det :D

2009-10-14 @ 23:13:24
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0