Spindel? Nej det var bara en blomma.....

2009-09-16 @ 10:49:28
Det känns som att man bara hinner gå och lägga sig innan det är dags för att kliva upp igen.
Har visserligen fått sova ganska länge i natt men är ändå trött...
Kanske är förkylningen?
Har två nätter nu haft lite feber, natten som var och natten till igår.
Eller rättare sagt så hade jag nog mycket feber natten till igår!
Älsklingen tyckte att jag var jätte varm, och han är i vanliga fall mycket varmare än mig, ni som känner mig vet ju att jag är ganska så frusen av mig.
Vaknade flera gånger och svettades, det händer inte i vanliga fall! Så nog hade jag feber allt.

Igår så gick dagen ganska bra i alla fall, kände mig mycket piggare än natten och gjorde ganska mycket.
Gjorde som sagt tre maträtter inom loppet av kanske 1½ timme! Inte illa.
Dock så var jag lite varm inatt med, vaknade i morse och svettades...så det blir en skön dusch sen när älsklingen kommit hem..kanske till och med ett bad! Har inte badat sen vi flyttade hit, bortsett från när jag badar Theodor då.

Har även haft riktig rethosta inatt, sådär så man hostar lite och sen så irriterar det så mycket i halsen så man fortsätter hur länge som helst. Jag hoppas bara att älsklingen fått sova inatt! :S
Men det känns ändå bättre idag så snart är man nog på fötterna helt igen.

Morgonens första bild blir på blomman som A:s yngsta son kom med igår kväll. Han kom in med handen bakom ryggen och såg jätte lurig ut.
Ha sa: Mamma, jag har hitttat en sak till dig. Och tittade med rackartyg i blicken.
Både jag och hon hann tänka SPINDEL så när han tog fram blomman ryggade vi båda tillbaka :) haha stackarn, han ville ju bara vara snäll med sin mamma :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0