Äntligen hemma

2009-09-23 @ 19:14:18
Ja nu är jag hemma igen efter en lång dag.
For på förmiddagen med Marica och pojkarna till hennes faster och hälsade på. Jätte trevligt, hon bjöd på våfflor och vi hade det allmänt skönt!
Var så glad att få komam iväg en sväng, så tack Marica för att du drog med mig!
Sedan så for vi på expert och därefter dollars så klart, fyndade lite grann i alla fall.
Därefter så skulle jag till min kusin, hon var hos hennes föräldrar och bakade bullar så jag kom alldeles lagomt ;)
Tittade så klart även in en kortis hos mamma innan jag begav mig hemåt igen.
Så för ca en halvtimme sen (18.30) så kom jag hem igen!
Gav Theodor välling och sedan la i säng honom.
Så nu är det lugnt för mig igen, skönt, känner att det var ett tag sedan jag var iväg sådär. Vilket har tagit lite på krafterna..men med lite sömn ikväll så är det bra igen!
Ska nu kika igenom lite bloggar och bara slappna av! :)

Kommentarer
Postat av: Marica

Ja det var verkligen jättetrevligt! Och så kul att ni ville följa med! :D Vi som "bara" är hemma borde hitta på mer tillsammans! ;D

2009-09-24 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0