Barnmat

2009-09-15 @ 10:22:34
Ja idag så blir det att laga mat för fulla muggar!
För er som har missat det så gör jag ju numer egen barnmat till Theodor, tycker att det är mycket roligare, man vet vad som är i maten plus att det blir mycket billigare!
Så idag ska jag prova göra lite fiskrätter och se vad han säger om det.
Ska även prova på en ny kycklinggryta. Den förra blev jag inte så nöjd med, men nu tror jag det blir superbra!
Gjorde i söndags lite spaghetti och köttfärsså, det är en stor favorit.
Ska fortsätta kolla in lite recept innan han hinner vakna.
Sen blir det att fara till affärn och handla in det lilla som fattas.

Här är även en go bild på lillen. Den 6:e tanden är nu framme som ni ser :)

Mammas underbara lilla gosse :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han som döpte Ebba heter Anders Mattson. En gammal glommers präst. :)

2009-09-15 @ 15:19:24
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Funderar nästan på om du skulle kunna ta några fina kort på Ebba. läste om din nya kamera och att du sökte något/någon att fota.. Skulle vara lite trevligt och få lite mer proffisionella kort på henne.. :) Känner du dig manad??

2009-09-15 @ 15:23:04
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0