Djupa funderingar

2009-09-22 @ 13:09:18

När jag är själv så hinner jag tänka en hel del. Ibland är det bra och ibland är det mindre bra.
Den här gången vet jag inte vad det är.
Det finns så mycket jag vill men är det ens möjligt.
Eller egentligen finns det bara en sak som jag vill göra/hålla på med, och ni vet alla vad det är skulle jag gissa, i alla fall ni som följt min blogg.
Men som sagt, är det ens möjligt?
Det är svårt att lyckas inom ett sådant "yrke". Borde jag satsa på något annat och fortsätta på fritiden bara för skojs skull?
Det skulle kännas trist men så är livet ibland.
Tänker jag efter ordentligt så känns det bara som en dröm utan uppfyllelse.
Å andra sidan ska jag inte vara så negativ till det men vad mer kan jag göra?
Just nu känns det bara hopplöst.
Men det finns personer som lyckats så klart, men kommer jag att vara en utav dem?
Man kan alltid försöka, men tänkt om jag inte får några chanser? Jag bara väntar och väntar, vad ska jag då göra?! Ska jag då börja utbilda mig till nånting eller vad ska man göra?

Nej nu så ska jag stoppa det här innan jag driver iväg för långt... dessutom så tror jag att Theodor vaknade precis.
Återkommer kanske senare eller så glömmer jag detta inlägg och tänker på annat!

Jag tror jag behöver komma bort lite! Eller ja..jag vet inte vad jag behöver...




Kommentarer
Postat av: Neha

fin bild=)

2009-09-22 @ 21:51:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0