Inte sugen på godis?

2009-09-18 @ 14:45:16
Jag var så glad tidigare idag, för att det är fredag, vilket innebär att jag får äta godis!
Så när jag var på affärn med Theodor för att handla godis m.m så köpte jag lite extra gott. En påse bilar och en liten gott och blandat, tänkte tjuväta lite innan älsklingen kommer hem ;) hehe
Men gick det nå bra då? Nej..tog några stycken och i början var det underbart gott men efter bara en liten stund kände jag mig alldeles less, som att jag ätit upp alltihop.
Men hur mycket hade jag ätit..kanske 1/4 av godiset.
Vet inte vad som hände..
Får hoppas jag är lite mer sugen ikväll!
Vem vet, kanske är det för att jag för en gångs skull klarat hela veckan utan, kanske börjar tappa smak för godis!
Inte bra! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0