Knappt hemma

2009-09-17 @ 17:12:22
Har varit och rallat runt överallt idag känns det som!
For på förmiddagen upp till svärmor som var hemma, skulle börja jobba halv tolv så passade på att vara där en stund.
Sen så drog jag vidare till Marica som lägligt nog bakade bullar ;) gott gott!
Kom hem ca en kvart innan älsklingen anlände. Så jag har inte haft tid att skriva så mycket.
Plus att jag inte har så mycket inspiration för tillfället, har tagit lite bilder men måste ladda in från kameran också...
Men nu blir det bara att ta det lugnt en stund och vila middagen.

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Kikar in o tipsar dig som deltog i min dundertävling i samarbete med Me&i i våras, tyvärr ingen vinst då men nu kör jag en favorit i repris:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/me-tavling-hos-tant.html



..där du än en gång har chansen att vinna 500kr att shoppa lös för hos Me&i :)

2009-09-17 @ 23:19:54
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0