Sista+efterlysning

2009-09-11 @ 19:53:47
Ja nu blir det nog inga fler inlägg ikväll. Har skrivit så mycket idag, man kan ju tro att jag har för mycket fritid? Haha
Vill bara sända ut ett meddelande till alla intresserade ute här i krokarna eller förbipasserande.

Är det någon som känner sig manad att prova stå framför kameran och mig så hör av er!
Vill prova fota människor mer, få lite ny insperation.
Så är någon i närheten och vill vara med på bild så finns jag här.
Är väl som sagt kanske inte bäst på att fota porträtt men övning ger färdighet!

Ni når mig nog lättast via bloggmailen: [email protected]  
Kanske inte alltid är tillgänglig men får man veta i god tid så är det nog inga som helst problem!

Så nu håller jag tummarna för att det finns någon där ute som vill "offra" sig! :)

God natt! (eftersom jag inte ska skriva nåt mer ikväll)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nbejnejnejnejnej

2009-09-12 @ 09:48:44
Postat av: Sofia

Det skulle vara jättekul att bli fotad! :D

2009-09-13 @ 11:59:02
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0