Slapp dag

2009-09-05 @ 14:51:10
Har inte gjort så mycket alls idag.
Klev upp redan vid åtta idag eftersom Theodor vaknade och ville absolut inte somna om. Och med tanke på att älsklingen sov (han kom hem kring halv 3 inatt) så ville jag inte väcka honom.
Vi fick sen på förmiddagen besök utav Sanna och Andreas och även svärfar.

Och angående branden igår, de har inget riktigt svar än men det har hittat en kabel som såg lite misstänkt ut så vi får hålla tummarna för att det bara blivit något fel med den.
kapellet blev då inte helt förstört. Men så klart helt oanvändbart tyvär...än så länge.

Sen ikväll så kanske vi hälsar på A en sväng men vi får se, beror väl på hur trötta vi är.
Tror inte jag kommer att skriva något mer idag så vi för höras senare.

Kram!

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

Hej!

I min blogg kan du höra mig sjunga: http://fatmas.blogg.se/2009/april/fatma-sjunger-halo.html#comment och det skulle vara kul att höra just din åsikt. Tar gärna emot kritik. I bloggen kan du följa min väg fram till mina artistdrömmar & annars är bloggen proppad med nöje!



Vad handlar din blogg om? :)

2009-09-06 @ 14:15:00
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: ja visst e dom supersöta:)



ja alltså mina är ju rättså mkt trashade så tänkte ha strumpbyxor i någon cool färg under:)

2009-09-06 @ 15:44:26
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0