Solig morgon

2009-09-21 @ 09:26:44
Vaknade i morse av att se solen! Inget gör en mer morgonpigg än det.
Så ungefär 8 klev jag frivilligt upp, men vi gick och la oss ganska tidigt igår så...
Sen så vaknade Theodor precis när jag kommit ner, så det blev välling för honom och sen sängen igen vid nio.
Passar på att sitta här nu en stund innan han vaknar igen.

Älsklingen hade tur idag, han fick jobba förmiddagspass, de skulle laga några grejer på jobbet, så förhoppningsvis slutar han vid tre idag istället för åtta.
Dock så fanns visst risken för att jobba över men ändå bättre än en eftermiddagsdag.

Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på..ska efter jag skrivit inlägget gå och hänga upp lite tvätt i alla fall.
Och middag..annars så är dagens planer inte många :)




Bild från igår kväll, det var så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0