Sur regn...

2009-09-04 @ 08:48:00
Idag verkar bli en sån där dyster och tråkig dag. Vädermässigt sett åtminstonde.
Det bara regnar och regnar och blåser lite på det....Usch.

Men idag då älsklingen slutat så ska vi en snabb sväng till Sandträsk, mamma skulle bjuda oss och mormor på våfflor.
Har längtat sen vi bestämde det :) Det är ju så gott.
Och särskilt mammas..eller ja..mormors är också bland de godare jag har ätit :)
Sen blir det nog inte så mycket mer ikväll, äta lite godis lär det väl bli!
Dock så har jag fuskat i veckan..har ätit godis två gånger denna vecka redan.
Men men, får ta nya tag nästa helt enkelt.
Vet ju att jag kan klara det!

Gick förresten ut igår och skulle ta kort på månen. Det såg så läckert ut med alla färger. Dock så blev det inte så fint med kameran, zoomen ville inte som jag :)



Men den här blev i alla fall någorlunda.

Kommentarer
Postat av: Marica

Jasså fuskar hon!? ;D haha. Har vare riktigt sugen jag me under veckan, men ikväll kommer stora påsen från Karamelltåget fram! :D :D

2009-09-04 @ 11:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0