Trevlig dag!

2009-09-01 @ 22:02:09
Bjöd idag hit mamma på middag. Pappa är en sväng till Stockholm, och sen till Småland så hon var ensam hemma och tyckte att hon kunde få lyxa till det och slippa göra mat :)
Så jag gjorde pasta med laxsås och till efterrätt en Maraboukladdkaka. Den blev riktigt god, blandade lite nya smaker :)
Sen ikväll har vi inte gjort så mycket faktiskt. Bara tagit det lugnt.
Har förberett lite grann inför i morgon då A ska vara barnvakt ett tag till Theodor, det blir skönt :)
Inte för att jag vill slippa han men det är skönt att vara lite grann själv ett tag också.


Theodor idag när vi var ut en sväng

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :P hehe



Det enda jag kan säga är att fota, fota och fota. och var inte rädd att bilderna blir "fula". det är ändå en digitalkamera och de är bara att ta bort. Och tänkt ett steg längre, det som kan kännas konstigt kan bli hur snyggt som helst :D

2009-09-01 @ 22:52:41
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Emma D

men oj så söt han är lillkillen!

2009-09-02 @ 08:11:06
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas du har en bra onsdag :) Tänkte bara tipsa dig om tävlingen i min blogg som avslutas inom kort :)



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-02 @ 16:27:28
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0