Dagen i stora drag

2010-08-25 @ 16:58:57
Att vara på cafeét idag gick väldigt bra, det var inte allt för krångligt att lära sig hur allting funkar, är väl mer nästa gång gissar jag.
Fick lite lunchgäster så jag fick jobba på lite grann både i kassan och köket, superroligt var det i alla fall!
Trots att det bara var någon timme så känns det jätte bra och ser fram emot helgen när jag ska vara där lite fler timmar, då ska de även hålla i en svampkurs.

Har nu precis ätit middag, de närmsta timmarna går nog åt till att slappa och bara ta det lugnt :)
Här är en liten bild över hur himlen såg ut igårkväll, jätte mysigt!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack! Du har fina bröllopsporträtt här på bloggen. en liten fråga, vad heter tecken/typsnittet som ditt namn står med under varje blogginlägg? Fint...

Jobbar som lärare och gillar att ha fina teckensnitt till ex veckobrev!

2010-08-25 @ 21:23:43
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hejsan! Tack för responsen! Alltid kul att höra ifrån andra fotografer! :) Nu ska jag spana in din sida! :) Mvh Jonna

2010-08-26 @ 10:00:14
URL: http://jonnatereseolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha då kanske vi syns på lördag, är det bara fint väder ska jag nog på svampkursen :) Kram

2010-08-26 @ 12:25:56
Postat av: Fotograf Annie

Läcker himmel :)

2010-08-31 @ 12:20:38
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0