Kort sammanfattning

2010-08-04 @ 21:24:14
Presenterar lite snabbt nu vad vi hittade på allt mest på våran lilla smemester i Skåne hos mina kära syskon, lite mer ingående med fler bilder kommer allt eftersom :)

En dag på stranden hann vi med, det var riktigt varmt och skönt, alldeles underbart, dock inte så många fler soliga dagar men vi njöt så länge det varade!
Lilleman sprang runt i sanden och lekte, kastade grus/stenar i vattnet och badade emellanåt med mig och älsklingen, han hade väldigt kul han också :)


Vi tog oss även en tur inne på Skånes djurpark, jag har varit där förr men varken älsklingen eller lillman har varit där. T (lilleman) hade verkligen jätte kul, han fick klappa en ko, lite får och se massor av djur hela dagen.


Bara en bråkdel av alla djur så klart, men mer kommer som sagt upp eftersom.

Fick träffa min relativt nyfödda (7veckors) systerson, jätte söt så klart :)


Innan vi for hem så fick vi även se turning torso, belägen i malmö, riktigt häftig byggnad.


Utkiksplatsen för Öresundsbron blev också påhälsad :) Vilket utsikt, helt klart en upplevelse, nästa gång ska vi över till andra sidan!


På detta så har det varit födelsedagsfirande för både mig och min syster som fyllt jämt båda två, det var kul att fira där nere också. Fick av mina syskon ett besök på Euronail för en manikyr, en klippning och lite shopping :)
Överlags så har vi haft det underbart, varmt och myggfritt!! ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

tack (:



åh, vilken söt bebisbild! det är svårt att inte bli sugen ;P

2010-08-05 @ 04:28:22
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0