Seg

2010-08-30 @ 20:00:10
Den här dagen har gått väldigt långsamt, älsklingen jobbar eftermiddag vilket gör dagen ännu längre...
Förmiddagen spenderades i alla fall på dagiset (numer förskola) för inskolning av lilleman, eftersom att jag kanske kommer att arbeta lite framöver så är det en fördel att ha honom inskolad.
Sen kan det vara skönt att ha några timmars egentid, då jag kan göra vad jag vill, ut och jogga eller vad som helst :)
Lägger kanske upp någon bild från helgen på Sanna från våran andra fotografering de senaste veckorna, det är verkligen jätte kul när man hela tiden ser förbättring i både sminkning och vad gäller fotograferandet.

Men nu ska jag ta en lite mörk chokladbit för att stilla sötsuget, är inte så hemskt förtjust i mörk choklad så det är bra avgiftning :) haha
Snart kommer väl älsklingen hem också.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0