Julafton i morgon

2010-12-23 @ 10:05:39
Ni läsare ska få en liten uppdatering.
Har inte suttit vid datorn för att fortsätta nedräkningen till jul.
Igår t.ex. så var det en städardag. Dammsugade hela huset, skurade halva, kokade 2 omgångar med knäck, kokade även chokladkola, handlade, tvättade och städade upp hela huset. Hann även möblera om två rum som skulle "byta plats".
Så det var inte så lätt att hinna med datorn alls. Samtidigt väldigt skönt att fräscha upp huset.

Ikväll så kommer min svägerska, hennes kille och deras son och ska sova över under julen.
Ska bli väldigt trevligt att få rå om dom igen :)
Hoppas bara på att pannan här i huset vill som vi, den hade stannat igår så i morse hade vi ca 16 grader inne..
Tycker det är riktigt på gränsen att vara för kallt..huva..

Julafton firas i år hos älsklingens familj, vi firar vartannat år hos våra föräldrar, enklast så.
Juldagen åker vi till mina föräldrar för att önska god jul och där blir det ännu en paketöppning, våran lilla kille har tur som får fira två dagar i rad :)
Trtor inte att han blir ledsen. Han blir nog väldigt glad över att få öppna paket och få leka med innehållen!

Men....nu ska jag planera lite grann för helgen, ska baka lite gott kanske och städa det sista.
Ska även försöka få övervåningen skurad idag!

återkommer kanske senare med ev. bilder men får se vad jag hittar på, om jag hinenr/ids sitta vid datorn.

Om jag inte tittar in här något mer innan jul så önskar jag alla er läsare en riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: anna e

God jul och gott nytt år <3

2010-12-23 @ 12:37:04
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Cajsa

God jul sötaste! :D hoppas att du får en riktigt bra jul!



påminner bara om tävlingen som avslutas om en vecka.

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/tavlingfragestund.html#comment

2010-12-24 @ 15:02:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

Hej sötnos!

Du...det har alltid varit något fel på min bloglovin'-knapp...den går till min blogg fast som har en punkt på slutet (alltså http://cajsa1.webblogg.se. ) och det är ju ganska superfel men nu har jag fixat det och det innebär att alla som följer mig måste byta till den andra länken om de fortfarande vill göra det. Vill du snälla göra det? :) Det är alltså den länk som jag minst bevakare. Skulle bli superglad då sötaste! Eftersom att vi följer varandra liksom.. :P Luv ya! ♥

2010-12-28 @ 02:28:31
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0