Blomma

2010-02-06 @ 07:45:34
Tog en riktig närbild på en blomma här hemma! Eller kaktus är det väl egentligen men men.



Idag så blir det en liten shoppingrunda med Sanna, se om jag hittar något. Ett par vinterskor skulle vara välbehövligt men då ska man hitta ett par också som är fina och inte kostar skjortan.
Måste även handla mat för månaden, lyckades igår göra upp matschema för 5 veckor framöver. Inte illa!
Men nu så ska jag fika klart och börja göra mig i ordning så att vi kan fara sen :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tittar in på mina favoriter på bloglovin och säger hej, nu när jag ÄNTLIGEN hinner ta mig in på bloglovin. :)

Hoppas att du har det bra!

2010-02-06 @ 10:52:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Bettan

Fin bild (som alltid)! Finns möjligheten att få köpa loss några för att göra förstoringar? Har sett ut ett par som skulle bli riktigt fina på canvas. :-)

2010-02-06 @ 13:17:06
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0