Vad less jag blir

2010-02-16 @ 21:58:54
Ja nu har jag drabbats av magsjuka..
Mådde illa redan igår och i förrgår men inget bröt ut förrän idag..Jätte trist! Trodde först att det bara var mina tidigare magproblem som spökade men icke...
Som tur var har jag idag haft barnvakt, och det underlättade supermycket, tror aldrig att jag hade klarat mig igenom den här dagen annars...
Det kommer väl nya uppdateringar när jag är frisk igen. Har igen energi till att skriva.
Men nu så ska jag gå och sova, håller tummarna för att jag ska må bättre i morgon, tycker inte om detta...

Kommentarer
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Usch för magsjuka.. Krya på dig..

2010-02-17 @ 09:25:11
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0