Kommer ni ihåg?

2010-01-27 @ 08:51:33

Jag sa ju i början utav månaden att i slutet av januari så skulle en ny kategori dyka upp.
Och nu så är det dags för den. Hade själv nästan hunnit glömma bort det men nu så kommer det i alla fall.

Den nya kategorin är: Månadens bästa

Denna kategori innebär att jag i alutet av varje månad ska välja ut en bild, tagen under denna månad (och kommande) och lägga ut på bloggen.
Vill ni vara med så får ni gärna vara det, då lägger ni upp en bild på eran blogg, och sedan skriver en kommentar här med länken till eran bild.
Och den sista dagen i månaden (Denna gång den 31:a) så kommer jag att välja ut en bild som publiceras tillsammans med min "månadens bästa".

Beroende på hur bra det går så får vi se om jag fortsätter med detta, annars så lägger jag bara upp en bild av mina bästa istället. Men det är ju kul att prova! :)

Så lägg nu upp era bästa bilder tagna i Januari och länka til mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0