Har varit borta ett tag

2010-07-23 @ 12:43:32
Har inte skrivit nu på ett tag men har verken haft tid eller lust riktigt, när det är sommar så vill man ju hinna njuta ltie grann också :)

Förra helgen så åkte jag till Jönköping för att fota mitt första bröllop.
Resan gick väl ganska bra, förutom försenade tåg så jag var tvungen att ringa min faster som kom och körde mig de sista milen så jag skulle hinna fram.
Det var ett mycket trevlig par och de var fantastiskt fina. Fotograferingen gick bra också, dock så hände det någonting med kameran så det går just så pass att fotografera nu, men har en ny beställd så det ska nog gå bra ändå till slut.
Det blev en hel helg med resande men det blev en trevlig tur, får se om jag får publicera några bilder här på bloggen så ni får se resultatet.

Sen i tisdags så var jag till arvidsjaur för att fota en tjej för lite porträtt, de bilderna kommer nog upp här ganska snart efter att jag redigerat klart :)
Därefter så överraskade min man mig med en övernattning på hotell ca 10 mil hemifrån, ett jättemysigt ställe där han till och med hade hyrt en svit!! :O Bilder kommer upp sen i eftermiddag eller ikväll.

Idag så blir det lite utflykter hit och dit och födelsedagsfirande, uppdaterar lite mer ikväll med bilder från veckans bravader :)


Uppdatering:
Bilder kommer i morgon lördag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0