Liten upppdatering

2010-07-14 @ 21:50:22

Har inte skrivit nu på ett tag men har varken haft tid eller lust att sitta vid datorn.
I helgen så vankas det bröllopsfotografering, därefter hem igen, eventuellt porträttfotografering på tisdag, bröllopsdagsfirande (hade bröllopsdag i söndags) och sedan så blir det semester söderut. Det ska bli såå skönt!!
Men en ganska fullspäckad vecka nu framöver, längtar efter att fota bröllopet. Det ska bli superkul att äntligen få göra!! :)

Men åter till vardagen, får se om jag hinner/har lust att skriva mer innan helgen, får väl se vad jag hittar på :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! :D Nu är jag tillbaka från min bloggpaus! :D

allt bra med dig?

2010-07-22 @ 17:25:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg!:)<3

2010-07-23 @ 00:42:34
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0