Sysselsättning

2010-03-03 @ 13:34:32
Har inte så mycket att göra för tillfället, all städning är gjord, inga middagsförberedelser ännu, Theodor sover och skolarbetet för dagen är avklarat.
Så vad gör jag istället? Jo jag har experimenterat lite grann med en bild som jag fick utav mamma och pappa tidigare. Har suttit och lekt lite grann med den. Och tänk nu på att jag ej har något bra redigeringsprogram, använder mig endast utav picasa. Så inga super redigeringar här inte.

Kan ni hitta det som jag har ändrat på bilden? Vad är det som saknas?

Orginalbilden


Den redigerade bilden


Det kanske inte är jätte synligt men en liten detalj sådär..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: ja visst är den fin:D även fast min dumma kamera gör alla närbilder suddiga:(



Jaa okej jag förstår.. men endå bra att du kkunnat dela upp studierna.



i min klass har det enda alla i klassen haft i tankarna sen första året: STUDENTSKIVA OCH STUDENTEN :P

2010-03-03 @ 15:32:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0