Fredag

2010-05-31 @ 06:30:33

Har ju inte hunnit uppdatera så bra senaste dagarna så nu kommer för fredagen.
Vi skulle hålla ett högtidstal på svenskan, men fika och ha det trevligt, och bakglad som jag är så erbjöd jag mig att göra två tårtor.
De kanske inte blev så vackra, är ju inte så duktig, men goda blev de i alla fall och det är ju huvudsaken :)


Inte superbra bilder heller, men var så trött att jag inte orkade lägga ner mer tid den kvällen!

Den med vit frosting och hallon så hade jag lemoncurd i (supergott), och den gröna (som egentligen skulle varit blå) blev smaksatt med jorgubb.
Tror att den blå karamellfärgen skar sig med något i frostingen och blev därför grön istället, men det funkade ju det med.  
Som sagt, de blev goda och det är ju det som räknas, visst? ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu vad gott det där såg ut!



Måste även tillägga att din blogg är grymt söt!

2010-06-02 @ 16:11:01
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0