Våren kommer!

2010-05-05 @ 13:51:26

Satt här i min "ensamhet" (lillman sov) och suckade, inga blommor ännu att kunna ta kort på.
Det brukar komma så sent så jag tänke väl att om två-tre veckor kanske jag kan hitta några blommor att fotografera.
Men för att få komma ut lite gick jag ut bakom huset på gården, försökte hitta något som liknade grönt gräs eller en blommknopp.
Gick över till grannen och gissa vad jag hittade? Jo några små blommor som kämpat sig upp ur marken! Jippie!
Så då var det bara att börja fota, några bilder hann jag få men ,er blir det nog, bara dom kommer upp lite mer :)

 






Kommentarer
Postat av: Sofie

åh så fina! jag längtar också att fota blommor.. Men dom lär väl aldrig komma fram om det här vädret fortsätter.. ;p

2010-05-05 @ 19:34:53
URL: http://snowfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0