5 saker...

2010-10-16 @ 17:27:47
...som ni kanske inte visste om mig

- Jag är VÄLDIGT kvällstrött, lägger mig gärna senast 22.00 varje kväll, senast!

- Jag är väldigt pedantisk av mig,  saker ska ligga på rätt plats, maten röras om på ett visst sätt, det ska städas i en viss ordning och mycket mer... är som sagt oerhört pedantisk!

- Jag är åkrädd när jag sitter i bilen och någon annan kör, sitter mestadels och håller i handtaget i dörren eller i sätet...

- Jag blir sällan riktigt arg, kan väl vara lite småsur ibland men det händer sällan, är oftast för snäll vilket inte alltid är till en fördel..

- Jag tycker om allt som har med musik att göra, att spela instrument, sjunga, titta på musikprogram ja allt möjligt. Spelar lite piano här hemma, skulle dock vilja bli bättre på både det och sång men man ska ha tid och möjlighet också, om jag är bra är ju en annan sak, är ju inte direkt någon skönsångare :S

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hihi, jag visste om allihopa! (Fast du intygade att du inte var särskilt åkrädd när vi åkte till Ikea sist.)

2010-10-17 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0