Åker söderut!

2010-10-06 @ 12:59:02
I morgon bitti (ca 04.30) så åker jag, lilleman och min pappa först ner till Stockholm till min kära farmor och sedan fortsätter vi resan till Skåne till mina fina syskon och deras familjer.
Det ska bli riktigt kul!
Dock blir det lite jobbigt att vara ifrån älsklingen som måste stanna hemma och jobba på...men tur att det inte händer allt för ofta...samtidigt synd, träffar så sällan mina underbara syskon :(
2 gåger i år är nog rekord ;)

Lägger in lite bilder från trippen i somras med hela familjen.


Turning torso


Systerson, den minsta :)


systerdotter som poserar så fint :)

Kommentarer
Postat av: EN MODELLS LIV

Vad kul! :) grattsi

2010-10-06 @ 13:58:20
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0