Familjesorg

2010-10-26 @ 12:47:15
Fick igår en mycket tråkigt besked.
Min mormors systers man (mormors svåger) somnade in igår morse.
För vissa av er kanske det känns som lite långväga släkt men han hade en speciell plats i hjärtat. ♥
Har många minnen och tankar som snurrar runt nu..
Han blev rätt gammal, över 80 år men trots det så var han väldigt aktiv, bara för någon vinter sedan så hade han kört fast med skoter och fick gräva sig lös. Hur många i den åldern orkar med det? :)
Han var en härlig prick likaså hans fru som tankarna går till dessa dagar. ♥

Det är såna här gånger det är lite extra svårt...minnnen av alla förlorade dyker upp igen.
Men framför allt min kära, älskade, underbara morfar som gick bort för några år sedan...
Kan fortfarande fälla många tårar för honom, han var en guldklimp i mitt hjärta ♥ Saknar honom så.
Men tyvär så är det sådant man får leva med, önskar bara att jag fick träffa honom en gång till..

Nä nu ska jag avsluta detta innan jag gråter igen :)
Var bara tvungen att skriva av mig lite grann.

Kommentarer
Postat av: Diana

Beklagar sorgen.. Miste själv min mormor 64 år för bara några få veckor sen.



Det är sorgset men inget man kan göra åt tyvärr.

2010-10-26 @ 20:27:53
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D



jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.Man kan rösta varje dag!Det är därför jag alltid skriver det på dagens blogg hiihi Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-27 @ 03:53:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0