Nya vinterskor!

2010-10-14 @ 14:17:13
Nere i Stockholm hos min farmor så var vi ute en sväng på stan där hon bor. Där hittade jag äntligen ett par vinterskor!
De som jag haft de sista två/tre åren är verkligen dåliga, hål i sulorna o.s.v. men nu hittade jag äntligen ett par som satt bra och var fina. Dock en liten hake...lite dyra för mig...men med en snäll farmor som inte vill jag ska frysa om fötterna i vinter sponsrade lite grann, känns dumt men när hon väl har bestämt sig så har man inget att säga till om ;)

Så här såg de ut, köpta på Eurosko

Mod. 121, CHILLI

Tur att jag hittade skor i tid men tanke på snön som nu kommit.
Enligt smhi så har Glommersträsk haft mest nederbörd i snö-väg, inte illa att man bor där det snöat mest hittills :) Inte för att jag vet om det känns så uppmuntrande....
SMHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0