Jobb!

2010-09-04 @ 10:18:39

Idag är det jobb som gäller 12-18. Dock inte fotografering utan i caffeét, men lika glad är jag för det :)
Tycker det är ritkigt kul att vara där, och att jobba idag med vetskapen om att det blir mycket folk känns ännu roligare.
Får bara hoppas att allt går som det ska :)
Har ett större sällskap som skulle äta middag, fika m.m. och gå lite rundturer i gallejaur.
Så det känns bra, får spendera mer kvalitetstid med älsklingen ikväll istället!

Annars så händer det inte så mycket i helgen, älsklingen har brandjour så vi måste hålla oss hemma, det får väl bli en slapparhelg.


Med sockernerdragningen så har det gått ganska bra, sa när jag började att jag ska från och med start köra med att jag får äta godis EN dag i veckan, antingen fredag eller lördag. Detta för att enklare att gå in i det mönstret sen igen.

Annars kanske jag när jag slutar med LCHF kuren, äter godis en gång och sedan är jag fast igen.
Men ska jag vara helt ärlig så var jag inte så godissugen igår när vi åt lite grann..kände inte alls samma sug som jag gjort förut. Det var tufft när jag köpte godiset men att väl äta det sen gick utan problem.

Så idag är jag tillbaka i rutinerna igen, fil och te till frukost, ska äta lite grillad kyckling innan jag beger mig till jobbet, så jag orkar jobba i 6 timmar :)
Jag hoppas verkligen kunna hålla mig borta från sockret, och än så länge har det gått jätte bra verkligen, bättre än jag förväntat mig, men detta är väl bara början!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vart köpte du din studioblixt ifrån och vad heter den? :)

2010-09-04 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0