Tisdagen

2010-09-08 @ 08:16:04
Gårdagen var en händelserik dag.
Var på inskolning men lilleman, dock inte så länge, han hade en hemsk hosta så vi gick därför hem efter en stund.
Gav honom lite lunch men han åt knappt, sedan så fick han upp och sova i sängen.
Han brukar i vanliga fall sova mellan 1-2 timmar, igår blev det hela 4 timmar!
Det var nog det som behövdes för att han skulle bli piggare.
Det var som natt och dag mot för innan han sov, visst hade han kvar lite hosta men LÅNGT ifrån vad det var.

Eftersom att han var bättre så tog vi oss en åktur till arvidsjaur där vi hälsade på Sanna och Andreas med lillbäbisen :)
Blev bjudna på middag och hade det allänt trevligt.
Fuskade lite med min kost, åt lite glass och några chips på kvällen, såg idol så då passade vi på.
Men idag så är det nya tag igen, ska faktiskt erkänna att jag efter helgen inte har kännt så stort godissug över huvudtaget, men nu blir det inget gott förrän på lördag igen. Men det ska nog gå bra, det känner jag på mig!

Efter idol så begav vi oss hemöver, hade en mycket trevlig kväll. Vi är dit alldeles för sällan hela familjen.
Så det måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0