Torsdag sammanfattning

2010-09-30 @ 20:20:54
Medans Theodor var på dagis idag så åkte jag upp till Arvidsjaur för en storhandling. Träffade mamma på jobbet och fick en kopp kaffe, satt in lite pengar, växlade nästan 300 kronor i enkronor (endast 3-femkronor!). Otroligt hur mycket man hinner samla på sig...

När vi kommit hem fick vi besök av min kusin, drack lite mer kaffe och surrade lite grann :)
Dagens middag blev en enkel variant av club sandwich, det blev riktigt smaskigt, lägger kanske upp en bild sen.
Efter middagen tog jag mig en promenad med lilleman i vagnen, rundan som tidigare tagit ca 30 min tog bara en kvart idag!! :O Antingen så gick jag väldigt snabbt eller så har helt enkelt konditionen börjat sammarbeta med mig ;)

Ikväll efter att ha lagt isäng lillmeman så har jag smaskat i mig en clementin och bläddrat i top hälsa tidningen, många bra tips! I detta nummer så fanns det mycket intressant, hur man ska förbättra sin hållning (vilket jag är i starkt behov av!), om LCHF som jag kört ett tag och mycket mer. Avslappnande och trevligt med en liten egenstund och samtidigt slökika lite på Biggest loser (Amerikanska!)

Strax är älskligen hemma, skönt med lite sällskap, det är inte alltid kul med egentid ;)

Slänger in en "gammal" bild på Sanna tills vidare, kommer upp med lite nytt i morgon hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Fin bild på Sanna!!



Tack=)



Vi har samma mål du och jag =)

Kram till dig

2010-09-30 @ 20:59:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Jennie

LCHF är riktigt bra :)

2010-09-30 @ 21:43:17
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsan, du är en av de lyckliga vinnarna i min tävling där man kunde vinna en bloggsvarsinbjudan.

Skicka din email till min blogg.

2010-10-01 @ 12:45:14
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0