Julbak

2011-12-14 @ 22:51:59

Ja snart ska jag väl ta mig i kragen och komma igång med det.
Nu har lugnet lagt sig lite grann med fotograferingar och "bara" pappersjobb kvar, så nu ska det börja finnas lite tid över för att baka och städa inför jul här hemma.
Nästan alla julklappar är klara också, på måndag så ska den sista inhandlas, skönt!

Det är bara otroligt nog nästan bara en vecka kvar nu! Vad hände riktigt med det här året?

Håller på att klura lite grann på ett inlägg till bloggen som ska upp förhoppningsvis 1:a Januari nästa år.
Det blir en liten sammanfattning på det gågna året, både på fotofronten och den privata.
Det får ni inte missa! ;)

Lägger väl upp lite gott julgodis m.m sen när det är färdigbakat, får ni se vad det blir att glufsa i sig här i jul :)
Tills vidare en bild från förra årets julbak (eller var det två år sen?!)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos!

i risk för att jag inte vet om jag hinner in på min bloglovin i morgon och för att jag inte vet att jag hinner på lördag vill jag hälsa det nu GOOOOOOOOOD JUUUUUL till alla er som jag följer på bloglovin! :D

Hoppas att du får en riktigt bra jul med nära och kära och/eller vänner.

PUSSAR!

xx Cajsa

2011-12-22 @ 11:55:05
URL: http://cjssong.se
Postat av: jenny

så fina bilder du tar! :)

2011-12-25 @ 21:44:53
URL: http://gymnastenjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0