Mammas älskling

2011-02-10 @ 09:09:40
Min kära lilla pojk ställde oväntat upp igår på att vara med på kort, han poserade fint för kameran, även tillsammans med mig. Hur söt får man vara?

Vi lyckades även ta ett kort på oss båda...tyvär så gör jag mig inte så bra på bild men då det inte finns så många kort på mig och lilleman (då jag oftast står bakom kameran) så måste man ju passa på när han faktiskt vill vara med! Som sagt....gör mig inte bra på kort men det får duga....



För er intresserade så kommer nästa avsnitt av fotoskolan upp i helgen!
På grund av sjukdom och trötthet så har inte tid funnits till att göra klart, men till helgen, SENAST måndag så kommer nästa upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0