Brudpar efterlyses!

2011-01-24 @ 13:39:22

Ska du eller en bekant gifta er inom 2-3 månader?
Isåfall bör ni läsa vidare.
Jag kommer nämligen att kunna erbjuda gratis fotografering på bröllop fram till april (hoppas jag!), detta i och med att företaget ligger på is men jag vill fortfarande ha möjligheten att få fotografera, och speciellt bröllop!

Det är ju ett plus om ni finns inom rimligt reseavstånd, MEN om någon längre bort vill ha fotograferat så kan vi kanske lösa det genom att göra någon kompensation för resan bara.

Jag hoppas verkligen att det finns någon som vill nappa på detta erbjudande!
Bara för att jag är gravid behöver jag ju inte sluta fotografera helt ;)

Om ni eller en bekant är intresserad så maila mig: [email protected] snarast möjligast då erbjudandet lätt kan ta slut av intressenter, hoppas jag ;)


     


Tillägg:

Har fått lite kommentarer om att jag sköter mig oproffsigt som inte tar betalt för mig! Att jag ska passa på ooch tjäna pengar när jag ändå fotar...
Men sanningen är den: Pengar är inte allt! Jag jobbar inte bara för att få in pengar utan jag tycker verkligen om det jag gör! Oavsett inkomst eller inte!
Vet inte om det är klart hur det går till när företaget "ligger på is"? Då redovisar man i alla fall 0 i inkomst under året, och då är det ju självklart att jag inte kan tjäna pengar, ellr hur?
Men självklart förstår jag hur många av er tänker men jag sätter inte min hälsa på spel eller bebisen bara för att få tjäna lite mer pengar. (Har lätt att stressa och det leder kanske till att magktarren kommer tillbaka, eller att mitt blodtryck höjs och det slutar med havandeskapsförgiftning) 
Det finns viktigare saker i livet än pengar, eller hur?

Men som sagt, jag förstår hur ni tänker som tycker att jag borde ta betalt.
Kommer inte att klanka ner på er, men samtidigt, detta är väl mitt val?
Jaja, hoppas ni kanske får lite mer förståelse varför jag gör detta....


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Varför fota gratis? :S Du kan ju hålla igång fotograferingen ändå, men ta betalt.

2011-01-24 @ 17:24:26
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Anselm

Mycket oseriöst att erbjuda gratis bröllopsfotografering. Varför ska du jobba gratis och du har ett företag? Vad säger konkurrenterna om detta? Det är väl det absolut det dummaste du kan göra när du kan tjäna 4000 spänn per bröllop och göra avdrag för utrustning och andra utlägg. Du vill tydligen inte driva företag eller ens få in pengar för att kunna vidareutveckla ditt såkallade företag. Ta betalt och var stolt om du nu är en seriös fotograf!!!

2011-01-24 @ 17:31:08
Postat av: BEA ♥ Foto, Design & Musik ♫☮

Jag håller med de som kommenterat innan mig, tycker absolut att du ska ta betalt för bröllopsfotograferingar!! Du kan väl fotografera och ta betalt fastän företaget "ligger på is"?



Dina vattenbilder var också snygga! Gillar den första :)



FÖRRESTEN!

Jag fick precis reda på att jag kommit med som finalist i en fototävling, rösta gärna på min soluppgångsbild som nummer 5!

Det vore grymt schysst :)

http://sysslingarnas.blogg.se/2011/january/utkast-jan-22-2011.html



Peace, love, kramar och allt! ;)

2011-01-24 @ 21:10:08
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker du ska göra vad du känner för. Som sagt pengar är inte allt. Och du får ju erfarenhet av att fota! =)

2011-01-27 @ 10:20:09
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tycker du ska göra precis som du känner för.. Och du brinner VERKLIGEN för att fota och vill du göra det gratis så är det bara göra det! :) Hoppas du får nån som nappar! :):)

Du är inte sugen på att fota ett dop??? :):)

2011-01-27 @ 20:11:26
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: FotografOliviaOlsson

Tkr du inte ska fota helt gratis , kanske att du endast tar 1000 kr? eftersom bröllopsfotograferingar brukar vara ganska dyrt..

2011-01-28 @ 18:34:11
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0