En helt vanlig onsdag

2011-01-26 @ 09:44:49

Jajemen...roligare än så blir det inte!
Det är fint väder ute så kanske blir det en liten tur med lilleman på madrassen, har älskar att åka så det är väl bara att ge sig ut så länge man orkar...
Det händer nog inte allt för mycket idag, städa igår men det finns alltid bänkar att torka av eller saker att ställa på plats för att inte tala om alla leksaker överallt, som får plockas undan flera gånger per dag nästan!

Men å andra sidan...jag håller mig i alla fall sysselsatt!
Har jag tur kanske jag får besök men får väl se av det blir av, annars blir det en annan dag helt enkelt!

Oj vilket värdelöst inlägg det här blev...men så blir det när man inte har så mycket att skriva om.
Får återkomma när jag har något bättre, mer läsvärt att komma med :)
Nästa avsnitt av fotoskolan bör väl komma upp i dagarna så då har ni ju kanske något att se fram emot.

Det kommer handla om hur man fotar vattendroppar! Missa inte!


Kommentarer
Postat av: juli

sv: tack så mycket! jag använder mig utav blyertspennor, mestadels 4b och 6b. och så stompfer så klart :)

2011-01-27 @ 09:52:50
URL: http://mestjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0