Mina små pojkar och lite uppdatering

2011-07-05 @ 10:34:30
Mina älskade underbara barn :)





De senaste dagarna har vi inte gjort så mycket alls, njutit av tillvaron bara :)
Spenderade lördagen i Piteå, där blev det bland annat lite shopping och egentid med minstingen.
Söndag så besökte vi svärföräldrarna i deras sommarstuga, det blev i princip en heldag där, mycket trevligt :)
Igår bjöd vi mina kära föräldrar på våffel-lunch men annars bara njöt hemma.
Den här dagen blir väl ungefär likadan, väntar besök sen kanske man tar sig till att gå på en promenad i det fina vädret, bäst att passa på innan eventuellt regn gör sig bekant med oss igen.

Gör ett nytt försök till att få tid till bloggen, men det är inte det första som jag prioriterar som ni läsare kanske kan förstå. Umgås hellre med min underbara familj :)

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 11:04:17
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej



tack för ditt svar :) okej, då förstår jag :) jag är säker på att du kan hitta vinklarna, du är en jätteduktig fotograf :) tack så mycket ^_^



Hälsningar Kajsa

2011-07-06 @ 10:02:58
URL: http://livetmedautism.se
Postat av: Sara

Så fantastiska bilder på dina pojkar! Jag har precis startat en ny fotoblogg där mina bilder så småningom kommer upp, skriv gärna något så hittar jag tillbaka hit! :)

2011-07-07 @ 23:20:04
URL: http://sarasblickfang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0