13. Mitt bästa kosttips

2011-03-06 @ 09:50:00
Oj vad svårt...Är väl inte såå duktig på det här med att äta en bra kost...slarvar ofta.
Men ät en stadig frukost och ett eller två mellanmål utöver lunch och middag så tror jag nog att det ska gå bra.
Ett bra mellanmålstips som jag gärna gör är smoothies.
Kanske lägger upp lite recept här, vad tycker ni om det?

Ett annat bra tips:
Ät måttligt!
Jag äter i princip ALLT, från grönsaker till godis och chips och allt där emellan. Äter ibland väldigt onyttigt.
Men saken är den, man måste äta i måttliga mängder.
Snåla inte på godis bara för att det är onyttigt, men ät mer sällan och kanske lite mindre påsar...
Man ska njuta och inte bara förbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0