I andra medier

2011-11-28 @ 12:54:56
Har ni missat att jag finns på fler sidor än bara bloggen?
Här kommer lite uppdatering:

FACEBOOK: Fotograf Viktoria Wigenstam
TWITTER: Photoviktoria
INSTAGRAM: fotografviktoria

På bland annat dessa sidor så kan ni se erbjudanden lite före de släpps här på bloggen och hemsidan, vara med i en del smaskiga tävlingar eller som på twitter se vem jag är lite mer privat än bara fotograf.
Skriver många kloka saker! :)

HEMSIDA: www.wigenstamviktoria.se

Här hittar ni bilder av alla de slag, ni kan beställa presentkort, se prislistor och mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Åååh, får jag komma till dig under juletiderna och kolla den sängen då? Mamma säger att den är så oskön på kanterna, och jag skulle vilja kolla in en live =)

2011-11-30 @ 16:57:18
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hihi kul att du såg det! :D det va galet kul att vara med i! ^^

2011-11-30 @ 17:36:43
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0