Ny vecka - fullt schema!

2011-10-18 @ 13:31:26
Ja i veckan är det full fart igen, haft en relativt lugn helg med lite fotograferingar och lite slappande med familjen!

I veckan ska jag bland annat:
-Skicka bröllopsbilder/förstoringar till Norge
-Skicka iväg porträttbilder (bilder kommer snart)
-Skriva fakturor
-Göra urval från gårdagens barnfotografering
-Betala räkningar (alltid lika kul....)
-Skriva till en föreläsning
-Planera inför kommande projekt
-Planera in möte

Lite grann av vad jag tänkt hinna med i veckan, samtidigt som jag är hemma med mina två älskade söner :)
Visst är det rätt så kul att ha händerna fulla :)



Bild på Lisa från fotograferingen i torsdags :)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha kan tänka mig det :P

2011-10-18 @ 15:08:10
URL: http://emeliesfotoblogggg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ska du hålla i nån föreläsning?:)

2011-10-18 @ 18:37:12
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0